ЯНА ЦИЦМАНОВА З ЕМІ: ЯК СТВОРЮЄТЬСЯ УСПІШНА КОМПАНІЯ?

Posted By: Vanesa Holeckova In: Zaujímavosti On: Hit: 74059

 EMI має давні традиції у виробництві та продажу домашнього текстилю. Ми працюємо на ринку вже 27 років і пропонуємо нашим клієнтам широкий асортимент словацької продукції за доступними цінами. Ми виділяємося, перш за все, унікальним дизайном постільної білизни, першокласною якістю та індивідуальним пошиттям відповідно до вимог замовника. Покупки в нашому інтернет-магазині заощадять ваш час і довгі години, проведені в різних магазинах. З EMI ви можете обставити майже весь свій будинок одним замовленням, яке ми з радістю доставимо до вашого порогу.

Інтернет-магазин EMI отримав кілька нагород від heureka.sk, а в 2021 році став переможцем ShopRoku в категоріях "Житло та дизайн" і "Аксесуари для дому". Хто стоїть за успішною компанією EMI і як така компанія з'явилася на світ? Про це нам розповіла засновниця Яна Цицманова, яка вперше розповіла, з чого починалася історія EMI, що потрібно для того, щоб компанія працювала, і чого ми можемо очікувати в найближчому майбутньому.

rozhovor_vznik_emi

1. Доброго дня, пані Цицман, ми вдячні, що ви прийняли наше запрошення на сьогоднішнє інтерв'ю. Ви є засновницею компанії EMI, яка займається виробництвом і продажем домашнього текстилю. Ми хотіли б дізнатися, як виникла Ваша бізнес-ідея?

Після падіння соціалізму ринок був досить маленьким, і десь у той час виникла ідея вийти на ринок з чимось, чого не вистачало. Наприклад, якщо я правильно пам'ятаю, було лише два види прихваток, і то не найкращих. Так було легше закріпитися на ринку. Тож спочатку ми почали шити прихватки, кухонні рушники, а згодом - постільну білизну, простирадла та подушки. З кожним роком ми поступово розширювали асортимент і збільшували кількість працівників.

2. Багато підприємців-початківців задаються питанням, як розпочати бізнес. Як ви починали свій шлях? Чи складно заснувати компанію? Що б ви їм порадили?

Кожен початок є складним. Заснувати компанію не складно, але якщо ви хочете досягти успіху, ви повинні приділити цьому час і зробити все можливе. Найголовніше - йти назустріч клієнтам і робити все можливе, щоб клієнт був задоволений за будь-яку ціну. Саме клієнт є дуже важливим для компанії, ви повинні це розуміти і підходити до нього саме так. 

Я б порадила молодим людям не боятися бізнесу. Кожна людина щось вміє, і якщо вона поєднує роботу з хобі, то це обов'язково принесе їй результат у майбутньому. Треба пробувати все, дивитися, що виходить, що ні, і робити все можливе. Невдачі не повинні нікого знеохочувати, вони просто показують, куди дорога не веде.  

3. Чи очікували ви, що компанія виросте настільки і досягне таких високих результатів, чи це також стало для вас несподіванкою?

Я не очікувала цього, але завжди радію, коли бачу, що компанія процвітає і розвивається. Це нелегкий шлях. Я думаю, що кожен, хто присвячує себе чомусь на повну, завжди чогось досягне, і рано чи пізно ці результати будуть помітні. Оскільки EMI є сімейним бізнесом, молоде покоління продовжує справу, придумуючи нові та більш сучасні практики. Старше покоління, в свою чергу, передає свій досвід, особливо з точки зору управління компанією і, зрештою, уроки на майбутнє, щоб помилки не повторювалися і компанія росла. Потрібно вміти з'єднати точки, взяти найкраще і застосувати це на благо компанії. Я твердо вірю, що EMI досягне ще кращих результатів, ніж раніше.

4. Де знаходиться ваша компанія? У вас є лише інтернет-магазин чи кілька магазинів?

Наша компанія базується в Сабинові, де є виробництво, склад і магазин.

emi_sabinovemi_predajna_v_sabinove

У нас є кілька магазинів у Словаччині. Два магазини в Пряшеві, два в Кошице, один в Жиліні та один в Попраді. Всюди у нас дуже привітні співробітники, які готові допомогти нашим клієнтам з вибором продукції та відповісти на їхні запитання. Завдяки нашому електронному магазину ми можемо доставляти продукцію EMI в усі куточки Словаччини. Для цього ми використовуємо кур'єрську компанію, яка завжди намагається доставити замовлення нашим клієнтам якомога швидше.

5. Чи плануєте ви відкривати інші магазини? Наприклад, десь на заході Словаччини?

Безумовно, так. Ми хочемо, щоб наша продукція була доступною для всіх. У нас є клієнти, які дуже люблять відвідувати наші магазини, тому що вони можуть побачити продукцію в магазині. Деяким покупцям потрібно побачити, як виглядає продукт і який матеріал на дотик, перш ніж вони його куплять. Іншим подобається, що вони можуть купити нашу продукцію одразу, особливо коли їм потрібен подарунок в останню хвилину. Що стосується інших магазинів, то ми, безумовно, плануємо відкриватися і в інших містах. Найближчим часом ми відкриємо магазин у Братиславі.

6. В яких країнах працює ЕМІ? Чи плануєте ви розширюватися на інші країни?

Наразі, окрім Словаччини, ми працюємо в Чехії та Угорщині. Це означає, що ми маємо електронні магазини, які також доступні на закордонному ринку. Перевага полягає в тому, що клієнти з-за кордону можуть переглядати нашу продукцію рідною мовою. Для клієнтів з-за кордону у нас також є служба підтримки клієнтів. У найближчому майбутньому ми плануємо розширитися до Хорватії та Румунії, а потім подивимося, які країни будуть наступними.

7. Ми знаємо, що ваша компанія займається виробництвом і продажем домашнього текстилю та аксесуарів для дому. Скільки працівників вам потрібно мати, щоб все працювало?

Загалом в EMI працює близько 70 співробітників, але ця цифра змінюється у зв'язку з ростом компанії. У нас є співробітники в офісі, які займаються маркетингом і загальним управлінням інтернет-магазином, як словацьким, так і іноземним. Важливою частиною компанії є працівники на виробництві, де виготовляються матраци, подушки, наволочки, шиється постільна білизна, простирадла та інше. Саме тут створюється наша якісна продукція. Також у нас є працівники на складі, які слідкують за тим, щоб усі замовлення були в порядку і вчасно доставлені нашим клієнтам. У нас також є працівники в наших магазинах, які безпосередньо контактують з нашими клієнтами, консультують їх щодо вибору та продають нашу продукцію.

8. Що ви вважаєте найбільшим успіхом вашої компанії, яким ви пишаєтеся?

Це, безумовно, нагороди, які ми виграли як інтернет-магазин, оскільки вони оцінювалися на основі задоволеності клієнтів, і ми повинні їм дуже дякувати.

Кількість позитивних рецензій та відгуків про нашу продукцію також є успіхом. Успіх також помітний у зростанні продажів у порівнянні з попередніми роками. Я також вважаю успіхом те, що у нас починають добре йти справи за кордоном, адже зарекомендувати себе на іноземному ринку нелегко. Це вимагає багато роботи, отримання інформації про те, як це працює в інших країнах, а також багато часу для того, щоб все було налагоджено і запущено.

9. Які продукти EMI вам особисто подобаються найбільше і чому?

Я думаю, що у нас є багато красивих і практичних товарів для дому. Я використовую весь наш асортимент, тому важко визначити, які з них найкращі. Наприклад, у нас є дійсно унікальні дизайни постільної білизни, і кожен клієнт обов'язково знайде свій власний. Якби мені довелося обирати постільну білизну, я думаю, що це була б бавовняна постільна білизна Beneton, але, як я вже казала, кожному подобається щось своє.

bavlnene_obliecky_beneton_emi

10. Які товари ви б порадили вибагливим клієнтам, які хочуть чогось особливого?

Для більш вимогливих клієнтів я б однозначно порекомендувала дамаську та бавовняно-сатинову постільну білизну. Дамаська постільна білизна, тому що вона виготовлена з високоякісного і розкішного дамаського матеріалу. Це дуже приємна на дотик тканина, яка не вимагає особливого догляду і має довгий термін служби. Сатинова постільна білизна- тому що вона має розкішний та елегантний вигляд. Вони м'які на дотик, не холодні і не теплі і підходять для літа.

damaskove_obliecky_biele_emi satenove_obliecky_emi

11. Чи плануєте ви розширювати свій продуктовий асортимент? На яких товарах ви хотіли б зосередитися в найближчому майбутньому?

Ми, безумовно, будемо розширювати наш асортимент у кожній категорії. Ми ще точно не знаємо, що це будуть за продукти. Будемо орієнтуватися на те, що буде користуватися найбільшим попитом і чого не вистачає нашим клієнтам. Тож якщо є товари, які вони очікують від нас, але яких у нас ще немає, вони можуть написати нам на електронну пошту або залишити повідомлення в соціальних мережах. Ми вітаємо будь-яку інформацію.

12. Нам цікаво, про що не повинна забувати жодна компанія, якщо вона хоче рухатися вперед. Чи можете ви розповісти нам про ключові моменти, на яких ви зосереджуєтесь, щоб досягти своїх цілей?

Як я вже згадувала, перш за все, це задоволеність клієнтів, якої ми досягнемо лише завдяки індивідуальному та справедливому підходу. Саме тому ми також пропонуємо можливість виготовлення продукції на замовлення відповідно до їхніх вимог. Якість продукції також є ключовим моментом, оскільки клієнти вимагають її, і ми повинні її підтримувати. І третій момент - це, безумовно, доступні ціни на продукцію для кожного. У нас в основному товари для дому, які потрібні людям, і ціни повинні бути адаптовані до цього. У нас також були цікаві знижки в інтернет-магазині, під час яких наші клієнти могли купувати товари дуже дешево.

13. Ви згадали про задоволеність клієнтів. Тим не менш, іноді буває важко їх задовольнити, і ми припускаємо, що, як і в кожній компанії, у вашій компанії виникатимуть непередбачувані ситуації. Як ви дієте в таких випадках, щоб досягти задоволеності?

Задоволення клієнтів часто буває складним завданням, але ми робимо все можливе. Ось чому у нас також є служба підтримки клієнтів, і в разі будь-якого незадоволення вони можуть зв'язатися з нами за електронною поштою info@emishop.com.ua Ми доступні з понеділка по п'ятницю. Ми негайно оцінюємо кожну пропозицію або запит клієнта і намагаємося вирішити їх до його задоволення. Якщо з нашого боку сталася помилка, ми намагаємося виправити її якомога швидше, але робимо все можливе, щоб звести такі ситуації до мінімуму.

14. Що таке керувати компанією з вашої точки зору? Адже ведення бізнесу вимагає багато зусиль. Спробуйте дати пораду, як з усім цим впоратися.

Це не тільки моя робота, це робота всієї команди. Йдеться також про співробітників, які працюють в компанії, адже це має великий вплив на загальні результати. Співробітники, які щиро зацікавлені в роботі, швидко навчаються і прагнуть працювати якнайкраще, - це ті люди, яких хоче бачити будь-який роботодавець. Саме тому важливо ретельно підходити до відбору працівників та контролювати їхню роботу. Ми намагаємося працювати з якісними людьми, щоб все працювало так, як треба, і це, власне, відповідь на питання, як цим керувати.

15. Наостанок, у мене є питання, яке, я впевнена, буде особливо цікавим для ваших клієнтів.  Яким ви бачите майбутнє EMI?

Ми хочемо постійно вдосконалювати та розширювати наш асортимент, щоб клієнти мали все необхідне для дому в одному місці. Ми будемо продовжувати шукати і дізнаватися, чого хочуть наші клієнти, і задовольняти їхні потреби. Ми будемо прагнути ще більше покращити наш сервіс, щоб їм було якомога зручніше робити покупки у нас. Ми також хочемо, щоб наші товари були доступні в інших країнах і знайшли своє місце в іноземних домогосподарствах.

Вам подобаються наші товари і ви хочете підтримати інтернет-магазин EMI? :)  Ми хочемо знати про вас!

Надішліть нам фотографії товарів EMI, які роблять вашу оселю комфортнішою, або залиште приємний відгук. Ми дбаємо про задоволення наших клієнтів і тому постійно вдосконалюємо наш сервіс для вас. 



Comments

Leave your comment