Головна

Головна

Загальні положення та умови

1 Правила та умови

Ці умови видаються відповідно до положень закону Про захист прав споживачів України та регулюють правові відносини між покупцем і продавцем.

Надсилаючи обов'язкове замовлення продавцю, покупець висловлює свою беззаперечну згоду з цими умовами.

2 Предмет виконання

Предметом виконання є доставка товарів через інтернет-магазин www.emishop.ua на підставі замовлення покупця.

Замовлення може бути передане Продавцю через інтернет-магазин, електронну пошту або по телефону. Замовлення завжди є обов'язковим для Покупця. Ціна, зазначена для кожного виду товару в прайс-листі, є остаточною (з урахуванням ПДВ). Під ціною товару розуміється ціна "зі складу продавця", вона не включає витрати на транспортування товару до покупця. Продавець залишає за собою право скасувати замовлення в разі, якщо виникла технічна проблема або помилка персоналу і ціна в інтернет-магазині неадекватна запропонованому товару.

Товар відправляється покупцеві за допомогою кур'єрської компанії Нова Пошта. Ціни визначаються в інтернет-магазині відповідно до вибору способу доставки та вартості товару.

3 Терміни доставки та умови оплати

Звичайний час відправки 5 робочих днів, для замовлення накладеним платежем і замовлень, оплачених кредитною карткою. Після відправлення товар доставляється компанією Нова Пошта за вказаною адресою доставки. Під відправкою розуміється передача посилки кур'єрській компанії Нова Пошта. Замовлення обробляються в порядку їх надходження до продавця. У разі, якщо замовлений товар відсутній на складі на момент доставки замовлення, покупець буде повідомлений про цей факт.

Якщо не вказано інше, покупець оплачує витрати на доставку. Продавець має право виконати предмет замовлення навіть частково, але завжди на підставі згоди покупця. Покупець зобов'язується сплатити покупну ціну за поставлений товар, включаючи поштові витрати. Покупець набуває право власності на товар тільки в день повної оплати ціни продавцю. Рахунок-фактура та всі документи надсилаються покупцеві разом з товаром. Зв'язок між покупцем і оператором здійснюється переважно електронною поштою або телефоном.

4 Розірвання договору

Відповідно до статті 13 . зак. про захист прав споживачів при продажу товарів або наданні послуг за дистанційним договором або договором, укладеним поза приміщенням продавця, і про внесення змін і доповнень до деяких законів, без пояснення причин відмовитися від дистанційного договору або договору, укладеного поза приміщенням продавця, протягом 14 днів з дня отримання товару. Своє право на відмову від договору споживач повинен здійснити в письмовій формі, електронною поштою або факсом. При відмові споживача від договору продавець зобов'язаний повернути споживачеві всі платежі, отримані від споживача на підставі або у зв'язку з укладеним договором, в тому числі витрати на доставку товару споживачеві, без невиправданої затримки, не пізніше ніж протягом 14 днів з дня отримання повідомлення про відмову від договору. За згодою сторін повернення коштів може бути здійснено у формі обміну на інший товар, що має еквівалентну вартість, який буде надісланий або з наступним замовленням споживача, або окремо. Якщо товар надсилається окремо (у випадку обміну), поштові та пакувальні витрати не стягуються. Покупець не може відмовитися від договору купівлі-продажу, що передбачає продаж товару, який через свої характеристики не підлягає поверненню, або товару, призначеного спеціально для одного споживача.

5 Інтернет-магазин

Перед відправкою замовлення покупець зобов'язаний ознайомитися з умовами та положеннями.

Замовлення, зроблені через Інтернет, завжди є обов'язковими для покупця відразу після відправки на сервер. Покупець несе відповідальність за збитки, понесені Продавцем внаслідок неналежного використання інтернет-магазину.

6 Заключні положення

Споживач має право звернутися до продавця з вимогою про відшкодування збитків, якщо він не задоволений тим, як продавець розглянув його скаргу, або якщо він вважає, що продавець порушив його права.

Споживач має право подати вимогу про альтернативне вирішення спору до альтернативного органу вирішення спорів, якщо продавець відхилив вимогу або не відповів на неї протягом 30 днів з дня її відправлення.

Будь-які зміни до цих Загальних положень та умов вносяться виключно в письмовій формі та публікуються на веб-сайті Продавця не пізніше дати набрання ними чинності.

Ці загальні умови дійсні з 29 вересня 2010 р.

 

7 Процедура розгляду повернень

Право на пред'явлення скарги

Якщо в придбаному товарі виявлено дефект, покупець має право пред'явити претензію. Для правильної оцінки необхідно, щоб заявлений товар був чистим, комплектним і відповідав гігієнічним нормам або загальним принципам гігієни. Крім загальновідомих правил, покупець зобов'язаний дотримуватися умов використання товару, викладених в гарантійному талоні або в інструкції з експлуатації, використовувати товар і доглядати за ним відповідно до його природного терміну служби.

8 Місце та спосіб подання заяви

Звернення можна подати в письмовій формі електронною поштою, поштою за адресою:   info@emishop.com.ua

Неякісний товар можна доставити поштою або кур'єрською компанією. Ми не приймаємо накладений платіж. Заява повинна містити письмовий опис дефектів, які є предметом повернення, а також докази придбання товару - рахунок-фактуру, гарантійний талон або транспортну накладну. Одного з перерахованих вище документів завжди достатньо для пред'явлення претензії (повернення).

9 Відповідальність продавця

Продавець несе відповідальність за те, що проданий товар має якість і характеристики, які зазвичай вимагаються, описуються або очікуються продавцем або виробником, що він відповідає встановленим вимогам, відповідає законодавству, знаходиться у зазначеній кількості і придатний для мети, заявленої продавцем при використанні товару, або для якої товар зазвичай використовується.

Продавець несе відповідальність за недоліки, які виникли в товарі після отримання (придбання) товару протягом гарантійного строку.

Продавець не несе відповідальності за недоліки, якщо

- покупець сам спричинив дефект,

- покупцеві було відомо про недоліки товару до прийняття товару,

- вимога суперечить характеру товару, зокрема закінчився термін придатності товару,

- на який була надана знижка з ціни товару,

- які виникли протягом гарантійного строку внаслідок зносу товару внаслідок неправильної або надмірної експлуатації, або які виникли після закінчення строку придатності товару,

- спричинені несанкціонованим втручанням покупця або будь-якої іншої особи в товар або будь-яку його частину.

Покупцеві видається претензійний лист, в якому зазначається дата отримання заяви, який товар підлягає поверненню, коли і де товар був придбаний, в чому полягає дефект, а також ціна, за якою товар був придбаний. Якщо Покупець заявляє про дефект товару, Продавець зобов'язаний належним чином розглянути претензію і прийняти рішення про її врегулювання негайно або протягом 3 днів у складних випадках.

Продавець зобов'язаний задовольнити претензію протягом максимум 30 днів з дня пред'явлення претензії.

10 Строки подання заяви на повернення

Продавець несе відповідальність за недоліки товару протягом 24 місяців з дня отримання товару покупцем, якщо на товарі, його упаковці або в гарантійному талоні не зазначено більш тривалий гарантійний термін.

Якщо вимога задовольняється шляхом ремонту, гарантійний строк продовжується на період від дня пред'явлення вимоги до дня, коли споживач був зобов'язаний прийняти товар після завершення ремонту, навіть якщо споживач цього не зробив. Якщо вимога задовольняється шляхом заміни товару на новий товар, новий гарантійний строк починає відраховуватися від дня, коли товар був переданий або відправлений покупцеві.

Якщо претензія щодо дефектного товару не буде пред'явлена протягом гарантійного терміну, право відповідальності за дефекти анулюється. Покупець буде проінформований особисто, по телефону або електронною поштою після розгляду претензії.

 

11 Права споживачів 

У разі виявлення недоліків товару, про які споживач заявляє протягом гарантійного строку, споживач має право, у випадку недоліків, які можна усунути, на безоплатне, належне та своєчасне усунення недоліків. У випадку дефектів, які неможливо усунути і які перешкоджають належному використанню товару, споживач має право на заміну товару або відмовитися від покупки і вимагати повернення покупної ціни.

Якщо недолік можна усунути, але споживач не може використовувати товар належним чином через повторне виявлення недоліку після ремонту, споживач має право вимагати заміни товару або повернення сплаченої за нього грошової суми. Покупець має такі ж права, як якщо б мова йшла про дефект, який неможливо усунути, навіть якщо дефектний товар був відремонтований після закінчення 30-денного терміну з дня пред'явлення претензії.

Якщо дефекти є невиправними і не перешкоджають належному використанню товару, споживач має право на відповідну знижку з ціни товару в обґрунтованому розмірі.

12 Захист персональних даних

Відповідно до закону Про захист персональних даних та про внесення змін і доповнень до деяких законів. оператор інтернет-магазину emishop.com.ua зобов'язується не надавати довірені персональні дані будь-якій третій стороні без згоди власника цих даних і не використовувати довірені персональні дані для комерційної пропозиції, не пов'язаної з просуванням інтернет-магазину emishop.com.ua. При цьому він зобов'язується видалити персональні дані зі своєї бази даних в будь-який час на вимогу клієнта і без пояснення причин.

Подаючи замовлення, покупець погоджується тим, щоб продавець обробляв і зберігав його персональні дані, необхідні для діяльності продавця, пов'язаної з розсилкою інформації про новинки, знижки та акції на пропоновані товари у вигляді реклами електронною поштою, sms-реклами та інших форм реклами, і обробляв їх у всіх своїх інформаційних системах, пов'язаних з розсилкою інформації про новинки, знижки та акції на пропоновані товари.