ВИБІР ТОВАРУ
1. Яка якість матеріалу (самої тканини, бавовни)?
Якість та матеріал даного виробу завжди вказані в описі продукту.
2. Коли товар, якого немає в наявності, з'явиться в продажу і чи буде він у нас ще в наявності?
В EMI ми намагаємося адаптуватися до тенденцій та ринку, тому цілком можливо, що деякі дизайни постільної білизни, покривал та інших виробів більше не будуть доступні. Однак іноді це просто брак матеріалу, тому ідеально стежити за нашим сайтом www.emi.sk або телефонувати, щоб дізнатися про наявність товару.
3. Який склад кожного продукту?
Склад і матеріал, з якого виготовлений той чи інший виріб, завжди вказані в описі товару.
4. Яка граматична маса кожного продукту на м2?
Грамова вага продуктів вказана в окремих описах продуктів
5. Як замовити постільну білизну нестандартних розмірів?
Для товарів нестандартного розміру завжди необхідно вводити в кошик розмір, аналогічний тому, який є в наявності. Потім у розділі кошика є місце для примітки. Там потрібно вказати точний розмір товару, який вам потрібен. Ми визначимо ціну відповідно до введених вами розмірів і відкоригуємо її в замовленні. Ціна буде приблизно такою ж, як і на аналогічний розмір. Якщо ми не зможемо виготовити вказаний вами розмір, ми повідомимо вас про це по телефону і узгодимо подальші дії.
РЕЄСТРАЦІЯ ТА ПРОЦЕС ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
1. Які переваги реєстрації?
Можливість відстеження вашого замовлення, реєстр ваших замовлень, де ви можете знайти замовлені товари через певний час, заповнені дані без необхідності поповнення. Наразі ми працюємо над програмою лояльності, яка принесе вам ряд переваг.
2. Як отримати купон на знижку?
Зараз ми також працюємо над програмою лояльності, яка запропонує клієнтам більше знижок та купонів. Крім того, ми регулярно пропонуємо вибрані товари з унікальною знижкою або подарунком.
3. Якщо я зареєстрований клієнт, чи маю я право на регулярні знижки як постійний клієнт?
Наразі ми працюємо над програмою лояльності. Після її завершення ми запропонуємо широкий спектр лояльності та знижок для клієнтів.
4. Чи можна замовити товар по телефону?
Так, у нас також є служба підтримки на нашому сайті, де наші привітні колеги завжди раді допомогти вам з вашим замовленням.
ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА
3. За скільки днів я маю забрати своє відправлення особисто в магазині?
У разі самовивозу в магазині максимальний термін для отримання посилки не обмежений, однак, якщо після другого або третього повідомлення про необхідність здати посилку в магазині покупець не з'являється, замовлення автоматично анулюється.
4. Чи доставляєте ви замовлення на вихідних?
Ні, оскільки мало хто з транспортних компаній робить це, окрім різдвяного періоду. Ми також не маємо контракту на цю додаткову транспортну послугу. Однак у майбутньому ми плануємо використовувати відправлення через скриньки, де ви зможете забрати свої посилки у зручний для вас час.
6. Де я можу відстежити своє відправлення?
Після того, як вантаж буде відправлений з нашого складу, ви отримаєте інформаційний лист із номером відправлення. Після цього ви зможете відстежувати статус вашого відправлення безпосередньо на сайті обраного вами перевізника.
7. Які існують варіанти оплати?
* Готівка/картка в магазині - приймаються картки Visa, Visa Electron, Maestro та MasterCard.
Ви можете розрахуватися карткою або готівкою безпосередньо в нашому магазині, який ви можете знайти в містах Сабінов, Пряшів, Кошице, Попрад та Жиліна.
* Оплата при отриманні - Ви платите перевізнику готівкою або карткою при отриманні вантажу за вказаною вами адресою.
* Оплата карткою в Інтернеті - Ви можете оплатити замовлення карткою, призначеною для онлайн-платежів. Це зручний і безпечний спосіб безготівкової оплати.
Наразі ми приймаємо картки VISA, VISA Electron, Maestro та MasterCard.
* Банківський переказ - Ви також можете оплатити товар за допомогою онлайн-банкінгу. Ми надішлемо на вашу електронну адресу інформацію, необхідну для здійснення оплату через інтернет-банкінг. Ви можете здійснити оплату протягом 3 днів після оформлення замовлення. Не забудьте заповнити всі необхідні реквізити, особливо символ змінної, інакше інакше процес може затягнутися. Ми відправимо вам товар тільки після того, як оплата буде зареєстрована в нашому обліковому записі.
* Подарунковий ваучер EMI - Ви можете обміняти подарунковий ваучер на покупку в інтернет-магазині EMI на весь асортимент продукції. Введіть код подарункового ваучера в поле "Використати ваучер" в кошику. Сума подарункового ваучера буде вирахувана з вартості вашого замовлення. Ви можете використати лише один ваучер на одне замовлення одночасно.
8. Які існують варіанти оплати за кордоном?
Якщо ви хочете оплатити замовлення з країни, де у нас немає інтернет-магазину, необхідно домовитися про оплату банківським переказом заздалегідь після телефонної розмови.
10. Чи є плата за самовивіз замовлення в магазині?
У наших стаціонарних магазинах самовивіз замовлення є безкоштовним.
ПОВЕРНЕННЯ І РЕКЛАМАЦІЯ ТОВАРУ:
1. кур'єр приніс мені пошкоджену посилку. Чи повинен я його прийняти?
У випадку, якщо кур'єр доставить пошкоджену посилку, ми рекомендуємо не приймати її та скласти акт повернення з кур'єром. Потім зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів за адресою info@emishop.com.ua
2. У моєму замовленні є пошкоджений товар. Як мені діяти далі?
Якщо ви отримали пошкоджений товар, будь ласка, якнайшвидше зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.
Надішліть свій запит на адресу info@emishop.com.ua з фотографіями упаковки та її вмісту, і ми розглянемо ваш запит протягом декількох годин або протягом декількох робочих днів.
3. У моєму замовленні відсутні замовлені та оплачені товари. Як мені діяти далі?
Якщо ви не отримали замовлений вами товар, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки якомога швидше.
Надішліть свій запит на info@emishop.com.ua або зателефонуйте на нашу гарячу лінію +380 68 914 5731, і ми негайно доставимо вам відсутні товари.
7. Замовлений товар ще не був доставлений мені. Як мені діяти далі?
Якщо ви не отримали своє замовлення або його частину, будь ласка, якнайшвидше зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів, де ви можете зв'язатися з нами електронною поштою або телефоном.
Контакт: info@emishop.com.ua, telefón: +380 68 914 5731.
Де я можу знайти форму для повернення?
Форма повернення також є документом для обміну товару. Він є частиною листа-підтвердження, який було надіслано на вашу електронну пошту після створення замовлення, разом з рахунком-фактурою та правилами повернення. Якщо ви не можете знайти лист-підтвердження у вашій основній пошті, перевірте вкладку "Спам" або "Реклама". Форму можна завантажити тут.